Amazon Prime Day vs. Black Friday

Ebben az évben július 16-17-i dátummal hozták létre a Prime Day eseményt. A nyár kétségkívül jó időszak az akcióknak, hiszen sokkal több embert érhetnek el, mint az őszi vagy tavaszi időszakban. Lássuk, hogy milyen eredményeket hozott a júliusi Prime Day.

Az idei Prime Day napok végeztével már elemezték is a szakértől a kapott adatokat, melyekből a következő eredményeket szűrték le.

Idén júliusban több mint 100 millió terméket vásároltak meg az Amazon vevői, így a 36 órás időintervallum minden más bevételi időszakot meghaladott az Amazon életében.

Az eredmények szerint a két nap alatt a 2018-as Prime Day magasabb értékesítést ért el, mint a Cyber ​​Monday, Black Friday vagy az előző évi Prime Day. 

Vajon a Black Friday 2018 hogyan teljesít majd a Prime Day-hez képest?

A Prime Day volt a legjobb időszak idén az elektronikai készülékek számára is az Amazonon, hiszen sosem adtak még el annyi televíziót és Alexa Voice eszközt, mint ezen a két napon.

“A Prime Day egyedülálló lehetőséget adott számunkra, így köszönetet mondunk ezért” – mondta Jeff Wilke, az Amazon vezetője. “A Prime Day két napi eredményei felülmúlták a várt számokat, és ez lehetővé tette számunkra, hogy minél több kedvelt használati terméket adjunk el, és még elismertebbek legyünk a fogyasztók körében.”

A Prime Day alatt tehát számos rekord megdőlt az Amazon életében, nézzük a legfontosabbakat:

  • Több ember csatlakozott július 16-án a webáruházhoz, mint bármely más napon
  • Világszerte a július 16. volt a legnagyobb értékesítési nap a Fire TV készülékek és Kindle e-olvasók számára az Amazonon
  • Az Amazonban értékesített kis- és középvállalkozások több mint egymilliárd dollár értékű nyereséget szereztek
  • Az ügyfelek több mint öt millió terméket vásároltak az alábbi kategóriák mindegyikében külön-külön: játékok, szépségápolási termékek, számítógépek és számítógépes kiegészítők, ruházati cikkek és konyhai termékek.
  • Július 17-e volt az Amazon történelemben az intelligens otthoni készülékek legnagyobb értékesítési napja, több mint egymillió eladott készülékkel.

Kijelenthetjük tehát, hogy az Amazon életében hatalmas lehetőség volt az idei Prime Day, és biztosan a jövőben is arra fognak törekedni, hogy a júliusi számokhoz legalább hasonló adatokat produkáljanak.