Tájékoztatás hírlevél segítségével

Tájékoztatás hírlevél segítségével

A reklámügynökség szakemberei szerint a jelenlegi helyzetben nagy előnyt jelent, ha van már egy stabil követőbázisunk. Remélhetőleg az elmúlt időszakban szorgosan gyűjtöttük a hírlevél feliratkozókat és akik a webshopunkból rendeltek már korábban, azok is bepipálták, hogy kérik a hírleveleinket. A reklámügynökség Debrecenben, de szinte az összes reklámügynökség egyet ért abban, hogy sokkal könnyebben lehet újra aktivizálni és vásárlásra buzdítani azokat az embereket, akik már visszatérő vásárlóink és legalább egyszer már vásároltak tőlünk és elégedettek is voltak velünk. A reklámügynökség Debrecenben felhívja a figyelmet rá, hogy ne essünk túlzásba és maximum hetente egy hírlevelet küldjünk. Fontos, hogy a hírlevél tárgya jól megfogalmazott legyen, hogy felkeltse az olvasók érdeklődését és bele pillantsanak. Fontos leszögezni, hogy valóban olyan tartalmak szerepeljenek a hírlevélben, mint amelyre a tárgy is utalt. Milyen témák lehetnek? Közérdekű, a vállalkozásunkat és vásárlóinkat érintő újdonságok.  Ezek lehetnek akciókra, időszaki kedvezményekre, készlethiányra, ingyenes házhozszállításra, megnövekedett szállítási időre, új termékekre vonatkozó információk is. Minden olyan információt írjunk bele, ami hasznos lehet a vevőinknek, higgyük el, hálásak lesznek a korrekt, pontos és gyors tájékoztatásainkért.