McKenzie nyaki gerinctorna az izomcsomók oldásáért

mckenzie nyaki gerinctorna

Nemzetközileg elfogadott módszer a gerinc eredetű fájdalmak vizsgálatára és gyógyítására. A McKenzie nyaki gerinctorna minimum 30 éve szerves része ezeknek a mozgásszervi problémáknak. Azok a gyógytornászok, akik ezen szisztémával segítenek, különleges kiképzésben részesülnek, hogy tökéletesen el tudják látni a munkájukat. Részletesen megtanulnak mindent a csontok és izmok rendszeréről. A McKenzie nyaki gerinctorna igen hatásos eljárás, amivel képesek felismerni a betegségek gyökerét, okait.

Fontos tudni, hogy a pontos kezelés terve csak egy előzetes vizsgálat és diagnózis kimondása után állítható össze. Egy ilyen tökéletesen kiképzett szakember a kórmegállapítást követően tudja csak megmondani, melyik módszer a legalkalmasabb a páciens meggyógyításához, mert át kell látnia az egészet, hogy összefoglaló véleményt mondhasson. Bármilyen probléma van a gerinc felső részével vagy az ahhoz kapcsolódó izmokkal, ízületekkel, a McKenzie nyaki gerinctorna alkalmazása általában megfelelő a helyrehozatalához.

Tartásjavító torna nem csupán gyermekeknek

„Húzd már ki magad!” Ugye, sokszor hallottuk ezt gyermekként és tiniként. Ma már tudjuk, hogy csak segíteni akartak vele a szüleink. Előzzük meg tartásjavító torna alkalmazásával a gondokat, mert a görnyedten ülés vagy mozgás hatalmas terhet ró a gerincre, az izmokra, a csontokra és még a belső szervekre is. Ha nem figyelünk oda, hogy miként helyezkedünk el, komoly probléma is kialakulhat. Nem kizárólagosan, de általában a tartásjavító torna a növekedési szakaszban lévő gyermekeknek ajánlott.

Persze felnőttek is végezhetik, akiknek hosszútávon rossz a tartásuk. Ilyenkor a tartásukat veszítő izmok megerősítése a cél, aztán pedig rendszeres mozgással szinten lehet tartani. Fontos, hogy ne spóroljunk, vagyis legyen kiváló, kényelmes matracunk, jó székünk, amelyeket mindennap használunk, hogy megelőzzük a gondokat, mert a túl komoly megbetegedést már nem tudjuk tartásjavító torna használatával helyrehozni. Ha kell, végezzünk tükörpróbát, hogy tényleg egyenesen állunk-e, vagyis a vállaink egy szintben kell legyenek.